Opłaty

Konferencja Naukowa „IV Rzeszowskie Dni Ultrasonograficzne” odbędzie się w dniach 21 i 22 marca 2025 roku.

Aby zgłosić udział w konferencji, należy wypełnić formularz rejestracyjny i dokonać opłaty w terminie
7 dni od daty rejestracji na konto:

Medisfera Spółka z o.o.
ul. Bruzdowa 60F, 02-991 Warszawa
Millennium Bank 04 1160 2202 0000 0003 1876 4266

WAŻNE: Podczas dokonywania przelewu prosimy o umieszczenie imienia i nazwiska osoby, za którą dokonywana jest opłata, wraz z dopiskiem: Rzeszowskie Dni 2025.

Opłata rejestracyjna do 28.02.2025 r. od 01.03.2025 r. 
oraz opłata na miejscu
Lekarz będący członkiem PTU (opłacone składki za rok 2025) 1000 PLN 1100 PLN
Lekarz niebędący członkiem PTU 1100 PLN 1200 PLN
Lekarz rezydent będący członkiem PTU (opłacone składki za rok 2025) 750 PLN 850 PLN
Lekarz rezydent niebędący członkiem PTU 850 PLN 950 PLN
Inne zawody medyczne 750 PLN 850 PLN
Student medycyny będący członkiem PTU
(opłacone składki za rok 2025)
350 PLN 450 PLN
Student medycyny niebędący członkiem PTU 450 PLN 550 PLN
Przedstawiciel firmy* 1100 PLN 1200 PLN
Udział w warsztatach 350 PLN 450 PLN**
Udział w kolacji*** w piątek
21 marca 2025 r.
300 PLN 400 PLN

 *  Dotyczy dodatkowych osób nieobjętych pakietem sponsorskim. Prosimy o bezpośredni 
     kontakt z biurem organizacyjnym.
     Nie jest możliwy sam udział przedstawicieli firmy farmaceutycznej/ medycznej bez 
     zaangażowania tej firmy jako sponsor lub wystawca.

** W miarę dostępności miejsc.

*** Niefinansowane ze środków firm innowacyjnych zrzeszonych w INFARMIE. 
      Nie zostanie także sfinansowany ze środków pochodzących od firm członkowskich 
     Izby POLMED lub MedTech Polska.

Opłata rejestracyjna obejmuje:

  • udział w sesjach naukowych
  • materiały konferencyjne
  • lunch oraz przerwy kawowe
  • certyfikat uczestnictwa z punktami edukacyjnymi


Za udział w konferencji i warsztatach uczestnicy otrzymają punkty edukacyjne Polskiego Towarzystwa Ultrasonograficznego.

Kolacja w piątek 21 marca 2025 r. zaplanowana jest o godz. 20:15.

Anulacje

Informujemy, że anulacje są przyjmowane mailem na adres biuro@medisfera.pl. Do 60 dni przed zjazdem anulacja jest bezkosztowa. Do 30 dni przed zjazdem ewentualne zwroty są możliwe do 50% wpłaconej kwoty. W okresie krótszym niż 30 dni anulacje nie są przyjmowane i nie dokonujemy zwrotów.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.