Opłaty
Konferencja Naukowa „IV Rzeszowskie Dni Ultrasonograficzne” odbędzie się w dniach 21 i 22 marca 2025 roku.
Aby zgłosić udział w konferencji, należy wypełnić formularz rejestracyjny i dokonać opłaty w terminie
7 dni od daty rejestracji na konto:
Medisfera Spółka z o.o.
ul. Bruzdowa 60F, 02-991 Warszawa
Millennium Bank 04 1160 2202 0000 0003 1876 4266
WAŻNE: Podczas dokonywania przelewu prosimy o umieszczenie imienia i nazwiska osoby, za którą dokonywana jest opłata, wraz z dopiskiem: Rzeszowskie Dni 2025.
Opłata rejestracyjna | do 28.02.2025 r. | od 01.03.2025 r. oraz opłata na miejscu |
Lekarz będący członkiem PTU (opłacone składki za rok 2025) | 1000 PLN | 1100 PLN |
Lekarz niebędący członkiem PTU | 1100 PLN | 1200 PLN |
Lekarz rezydent będący członkiem PTU (opłacone składki za rok 2025) | 750 PLN | 850 PLN |
Lekarz rezydent niebędący członkiem PTU | 850 PLN | 950 PLN |
Inne zawody medyczne | 750 PLN | 850 PLN |
Student medycyny będący członkiem PTU (opłacone składki za rok 2025) |
350 PLN | 450 PLN |
Student medycyny niebędący członkiem PTU | 450 PLN | 550 PLN |
Przedstawiciel firmy* | 1100 PLN | 1200 PLN |
Udział w warsztatach | 350 PLN | 450 PLN** |
Udział w kolacji*** w piątek 21 marca 2025 r. |
300 PLN | 400 PLN |
* Dotyczy dodatkowych osób nieobjętych pakietem sponsorskim. Prosimy o bezpośredni
kontakt z biurem organizacyjnym.
Nie jest możliwy sam udział przedstawicieli firmy farmaceutycznej/ medycznej bez
zaangażowania tej firmy jako sponsor lub wystawca.
** W miarę dostępności miejsc.
*** Niefinansowane ze środków firm innowacyjnych zrzeszonych w INFARMIE.
Nie zostanie także sfinansowany ze środków pochodzących od firm członkowskich
Izby POLMED lub MedTech Polska.
Opłata rejestracyjna obejmuje:
- udział w sesjach naukowych
- materiały konferencyjne
- lunch oraz przerwy kawowe
- certyfikat uczestnictwa z punktami edukacyjnymi
Za udział w konferencji i warsztatach uczestnicy otrzymają punkty edukacyjne Polskiego Towarzystwa Ultrasonograficznego.
Kolacja w piątek 21 marca 2025 r. zaplanowana jest o godz. 20:15.
Anulacje
Informujemy, że anulacje są przyjmowane mailem na adres biuro@medisfera.pl. Do 60 dni przed zjazdem anulacja jest bezkosztowa. Do 30 dni przed zjazdem ewentualne zwroty są możliwe do 50% wpłaconej kwoty. W okresie krótszym niż 30 dni anulacje nie są przyjmowane i nie dokonujemy zwrotów.